вторник, 23 октября 2012 г.

Рефлексія до модуля № 9

-->
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання -
Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів?
Як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні?
Як я можу враховувати навчальні потреби різних учнів?
Учителі хочуть, щоб знання та вміння всіх учнів відповідали вимогам стандартів та програм і при цьому було реалізовано їх особистий потенціал.
 При організації проектної діяльності від учнів вимагається здатність самостійно приймати рішення, співпрацювати, брати на себе ініціативу, робити публічні презентації і в багатьох випадках створювати нове власне знання – все це може спочатку викликати труднощі в учнів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий