Цей модуль допоміг
мені зробити такі висновки щодо того,
як учні можуть самі спрямовувати себе
у навчанні та про роль і місце
диференційованого навчання -
Як можна ефективно
використовувати інформаційно-комунікаційні
технології для підтримки та оцінювання
навчання учнів?
Як я можу допомогти
своїм учням стати самоспрямованими в
навчанні?
Як я можу враховувати
навчальні потреби різних учнів?
Учителі хочуть,
щоб знання та вміння всіх учнів відповідали
вимогам стандартів та програм і при
цьому було реалізовано їх особистий
потенціал.
При організації
проектної діяльності від учнів вимагається
здатність самостійно приймати рішення,
співпрацювати, брати на себе ініціативу,
робити публічні презентації і в багатьох
випадках створювати нове власне знання
– все це може спочатку викликати труднощі
в учнів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий